maandag 5 november 2012

C'est pourquoi j'adore mon travail !

En daarom hou ik van mijn werk !






Een van de dingen die mijn baantje zo leuk maken, is dat ik altijd als aller eerste de nieuwste collecties te zien krijg.
terwijl iedereen nog vol spanning afwacht wat 'het nieuwe zwart' zal zijn voor dat seizoen, weet ik al precies wat er gaat komen!


En zelfs nog voordat Piet Paulusma zijn weersvoorspelling heeft gemaakt, weet ik al of we met blote benen of in wollen truien rond zullen lopen.

en dat is zo leuk!

ik schrijf dit natuurlijk alleen maar niet om jullie stinkend jaloers te maken, in tegen deel.
dit is een primeur!
kunnen jullie een geheimpje bewaren?
ik helaas niet...
en daarom krijgen jullie als aller aller alllller eerste, op mij na dan :) , de nieuwste Saucony collectie 'fashionable gympen' te zien!

Om het natuurlijk wel nog een beetje spannend te houden, heb ik er 5 gekozen die ik het mooist vind :)

nog zo'n ander ding dat mijn werk zo leuk maakt,
is namelijk dat ik altijd mag helpen bepalen welke
stuks uit een collectie we zullen kiezen voor de winkel! wat een eer :)

maar vandaag zal ik deze schone taak eens met jullie delen, laat in een reactie achterlaat welk paar jij het mooist vind!

au revoir,
laila.





 ps: niet verder vertellen he!






 








3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. hee super leuk dat je mijn blog hebt gevonden!
      grappig he!

      ik vind die rode trouwens ook echt super vet!

      Verwijderen
  2. Mijn voorkeur gaat ook uit naar rood maar de paarse zijn ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen

naam:
bericht: