donderdag 13 december 2012

OMG they stole the rainbow!

Deze week kwamen er 2 mevrouwtjes bij ons langs in de winkel van het Pr-bureau 'Van Eerd Fashion Group'. Bij zich droegen ze een grote zwarte tas, en ze vroegen me of ik even tijd had om de inhoud te bekijken. Ik was 'bere'benieuwd, dus, natuurlijk had ik tijd!

Ze ritste de tas open, en ik dook er meteen met mijn hoofd in. 
en toen, voor slechts 1 seconde, dacht ik: 
HELP! Deze mensen hebben de regenboog gestolen! Dit is een catastrophe! ik moet versterking inschakelen, politie, iemand, houd te dief! is er een dokter in de zaal?

gelukkig duurt een seconde nooit zo heel erg lang, en was ik gauw genoeg weer tot bezinning gekomen. 
het is namelijk nooit netjes om mensen zomaar roekeloos voor dief uit te maken, en al helemaal niet als je in werkelijkheid te maken hebt met 2 fashion vertegenwoordigers! die je de nieuwste collectie kleurrijke sjaals van het (voor mij tot voorheen nog onbekende) merk Masha & Kate!!!

zoals ik al zei, kende ik het merk nog niet, dus vroeg ik me af of jullie er al eens eerder van gehoord hebben?
ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden! en voor vandaag deel ik dan ook graag een klein stukje van mijn werk met jullie. wij worden namelijk regelmatig benaderd door merkjes en vertegenwoordigers met de vraag of we hun producten en kleding in de winkel willen hangen. dat is vaak een lastige beslissing, waar we goed over na moeten denken. maar voor vandaag bespaar ik mijn hersentjes deze kwaal, en geef ik die eer aan jullie!

laat alsjeblieft een reactie achter! ik kan niet wachten om zien wat jullie ervan vinden!


au revoir, 
Liefs, laila.




















PS: het is ook leuk om de foto's te gebruiken voor je bureaublad achtergrond!







67 opmerkingen:

  1. Ik kende het ook nog niet, maar het ziet er gaaf uit! thanks for the tip

    xx Nonchalant Rebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi!
    Ik heb trouwens nog steeds je mailtje niet ontvangen. Als je nog vragen hebt over mijn opleiding moet je het me maar laten weten ;-)

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de tijgers mooi! Maar de rest iets minder. Ze zijn wel erg druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your blog! :)You are also very beautifull!!

    if you want, you can check my blog, I think you will like it too!! :)
    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi dear!i love this post!!!!your blog is amazing!so if you want we can follow each other!!!so i follow you i wait you on my blog;)kiss

    danslavalise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt iets voor in een boutique !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat kleurig! En wat schrijf jij leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige sjaaltjes!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige sjaals..
    Check mijn nieuwste blogpost!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool post, love the jewelerry pieces

    www.themagazinemole.wordpress.com

    http://fashionb-elle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, heel erg mooi! Die zou ik zelf ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such beautiful scarves!

    xxx

    www.forevermissvanity.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, those scarfs are beautiful!!!

    Kisses, Lucy:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOWO these are so beautiful, I love the bright colors:X
    I have a nice giveaway on my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord, maar de sjaals zijn echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb er nog nooit van gehoord. Maar vind het echt prachtige sjaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautifull colors and amazing prints.


    I hope you will visit my blog:

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    and maybe follow if U like.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey girl! Thanks voor je comment op me blog, en op me tattoo natuurlijk!! Ik ben er zo blij mee ;)
    Really appreciate!
    P.s vind die sjaals toevallig wel heel tof! De eerste vooral! :D Thanks for sharing!

    Xx
    VAL
    www.itislikepassionforpeanutbutter.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Those scarfs are amazing, i wish i could have one!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  20. amazing!!!!!!!!

    http://glamourdrama.blogspot.it/2012/12/giveaway.html OPEN GIVEAWAY! 50€/$ SEPHORA OR ITUNES GIFT CARD

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ziet er super goed uit!!

    New outfit post; Snow white
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow! het zijn idd wel echt aparte sjaals! Het is niet helemaal mijn piece of cake maar bijzonder is het zeker wel!!

    Liefs, Farah

    PS: doe je al mee aan mijn giveaway?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mascha & Kate? Nog nooit van gehoord! Volgens mij heb ik ze wel al eens gezien in een interieur (ingekaderd aan de muur). Ik vind de sjaaltjes wat te druk, al vind ik die met die tijgers op wel heel mooi. Wel een bijzondere ontdekking, love it xoxo

    http://inspirationdailyoverhere.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowie, wat een super gave sjaals! Ze zijn zowat magisch. Ik hou niet echt van sjaaltjes, maar hoe leuk zijn deze voor in de zomer in je haar! Liefde!
    Leuke post en fijne dagen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat een geweldige sjaals, love them!

    PS: doe je mee met mijn Greenland beauty giveaway? http://www.anotherfashionlover.nl/2012/12/win-heerlijk-greenland-beauty-pakket-t-w-v-e55/

    xx Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  26. super vet! alleen zie ik mezelf niet rondlopen in dit soort sjaals.
    maar vind ze wel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow! These scarves are beautiful, the colors are bright and lively :)
    I'm your new follower. Would you like to follow each other?

    http://nancymaterialgirl.blogspot.it/

    xoxo Nancy S.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Whats going on? Waar blijven je leuke posts?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hey, I nominated you for the liebster award :-) check out www.the-belgian-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Darling, the scarves look absolutely amazing - so so colourful and beautiful. i love that :)

    Lots of love,
    Sabina
    Xxx

    SHOP my closet! :)
    Find out how YOU can be featured on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. what a lovely prints!

    My blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    wanna follow each other ?

    kisses & hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wooow zo mooi !! lijkt wel 3D, maar dit merk kende ik ook nog niet haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die 1 a laatste vind ik echt prachtig, met palmbomen.. doet een beetje oosters aan! Bedankt voor het delen. kwam op je blog via the fashiournalist. Ik ga je volgen! Neem je ook een kijkje op mijn blog? Benieuwd wat je ervan vindt!

    Souraya | Binti home Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lailaa ik mis je leuke berichtjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind het wel gaaf! Lekker kleurrijk =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi! I found your blog and I think your photos are amazing!!
    It would be nice to follow each other.
    Step by me if you have time!
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauwww, wat aan geweldige prints zeg!

    xx

    www.styleofpurity.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow this is beautiful !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  40. WOW! Great designs!! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Love these colors :-) I can't wait for spring anymore!

    ALDO GIVEAWAY is up on my blog :-)
    Don't miss the chance to win an incredible clutch :-)
    http://mystylerecipe.com/2013/03/24/aldo-red-lips-clutch-giveaway/

    BeantwoordenVerwijderen
  42. OMG these scrafts are gorgeous <3 ...would You like to follow each other Dear ? pleases just check my blog and let me know :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. cool:) Im your new follower, check out me blog and follow if you like, you can like my FB page as well :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. nice pics!
    https://www.facebook.com/lavanitadivenere

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw, die kleuren en printjes! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow, these look fabulous!

    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  47. heyyyy really nice scarfs to try on this summer on an outfits like tops,dress materials, Kurtis etc ...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. The unique combination of exclusive range of Kerala sarees

    BeantwoordenVerwijderen
  49. You can buy from our large and diverse collection of salwar kameez, party wear suits, bollywood collection, cotton kurtis, Anarrkali suits,Bollywood saree and many other products.....
    We Have Some For You In Your Budget....
    For more….
    Plz Visit :
    Anarkali Dress

    BeantwoordenVerwijderen
  50. You can buy from our large and diverse collection of salwar kameez, party wear suits, bollywood collection, cotton kurtis, Anarrkali suits,Bollywood saree and many other products.....
    We Have Some For You In Your Budget
    For more…
    Anarkali Dress

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hello, nice information shared through this blog
    we are a one-stop online shopping website that caters the needs of bride, groom and everyone involved in Indian wedding. Experts in sarees, wedding sarees, lehenga choli, gowns, salwar kameez. Fast delivery in USA, UK & world wide.
    check out
    saree
    wedding sarees
    lehenga choli
    gowns
    salwar kameez

    BeantwoordenVerwijderen

naam:
bericht: