dinsdag 6 november 2012

le paradis a la neuvieme paris





Het paradijs in La Neuvieme Paris


alweer een tijdje geleden, mocht ik met mijn bazin Tania (waar ik later nog veel meer over zal vertellen) mee naar de Tranoi in Parijs! en voor de gene die nog geen flauw idee hebben van wat dat is, even een korte toelichting. eenvoudig gezegd is het een soort van:

'de hemel op aarde voor alle 'Fashion victims' , de snoepwinkel van de mode, het paradijs op aarde! 
althans, voor de gene die het overleven. eenmaal daar is de kans namelijk groot dat je je lippen niet meer op elkaar kunt krijgen en al je tanden uit je mond zullen vallen door die overdaad aan zoetigheid. en dat is nog niet alles, uiteindelijk zul je ter plekke neer storten bij het zien van al die prachtigheid...'

ja, ik geloof dat ik zo een beetje in de buurt kom :)

we waren daar om nieuwe kledingmerken te ontdekken, maar zoals altijd waren we natuurlijk weer veeeelste fashionably late! de beurs was zo enorm groot, en er was in de winkel nog maar plek voor 1 leuk merkje erbij, en het moest natuurlijk wel aansluiten bij de rest van de kleding.  dat zouden we nooit redden in een half uur. ik had eerst nog eens minstens een uur nodig om een beetje bij te komen van die shock!!!

maar daar was geen tijd voor. Tania rende door de hele beurs heen, IK slungelde gezellig aan haar handje achter haar aan. tot nu toe hadden we alles nog overleefd.
tot dat we op een gegeven moment ...
'haaaaa leluja haleluja halelujaaa '
verblind werden door een groot licht, een flits, het stralende middelpunt waar al de schoonheid vandaan kwam, ook wel bekend onder de naam SHINE! bestemming bereikt.

het was precies waar we naar op zoek waren, maar dan nog net iets leuker! het enige punt is wel dat het mijn leven bedreigt. ik kan namelijk elk moment ter plekke neer storten door de alleen al de gedachte hieraan terug.

daarom heb ik besloten om het niet langer voor me te houden, en een van hemels best bewaarde geheimen met jullie te delen! ik kan het niet langer meer aan.
ofte wel, een goed excuus voor het feit dat ik gewoon geen geheim kan bewaren :)

veel plezier met het filmpje,
en als je trouwens nog opzoek bent naar echt nuttige informatie over de Tranoi, kijk dan hier eens naar:
http://www.tranoi.com/.

Au revoir!
laila


ps: wat vinden jullie van shine?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

naam:
bericht: