zondag 4 november 2012

Petite Introduction






















Hoi,

Ik ben Laila, ik ben 16 jaar, 
en dit is mijn blog.
Vanaf nu ben ik dus officieel blogger!

Ik zal deze titel met trots dragen, en hier regelmatig uiterst boeiende berichtjes plaatsen, over alles wat ik mee maak 'At the Boutique'.
Ik werk namelijk in misschien wel het aller mooiste winkeltje van Maastricht,
genaamd:













En daar ben ik zooooo ontzettend blij mee!
Want ik geloof dat dit wel zo ongeveer het aller leukste baantje van de hele wereld is!

Ik hoop dat ik je nu nieuwsgierig genoeg heb gemaakt,
want ik zou het namelijk super leuk vinden als je me zou volgen!

dat was dan mijn introductie denk ik,



à bientôt!
Laila.









<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4186123/?claim=2v6tv4by43p">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

naam:
bericht: